Termeni și condiții generale

Preambul:

Acesti termeni si conditii se aplica rezervarii si achizitionarii serviciilor turistice oferite de IMPEX CRIS TIM SRL, cu sediul in Bucuresti, bd. Bucurestii Noi, nr. 140, etaj 1, biroul E1.06, sector 1, numar de ordine in Registrul Comerţului J40/9519/1991, cod unic de inregistrare 1596921, in cadrul unitatii de cazare Pensiune turistica „CASA TIMIS”, situata in Comuna Bucov, sat Chitorani, str. Florica Romalo, nr. 4, jud. Prahova, numita in cele ce urmeaza „Hotel”. Acesti termeni si conditii se aplica serviciilor disponibile online, e-mail sau telefonic si sunt aplicabili tuturor clientilor, persoane fizice sau persoane juridice.

Prin accesarea, cautarea si utilizarea website-ului si prin efectuarea unei rezervari, confirmati si sunteti de acord ca ati citit, inteles si ati fost de acord cu toti termenii si conditiile precizate mai jos.

Tarife:

Toate tarifele sunt exprimate pe noapte si includ micul dejun si cota de TVA (5%). Tarifele nu includ taxa hoteliera sau alte taxe impuse de autoritatile centrale sau locale.

Tarifele pot fi modificate in orice moment, majorarea tarifelor neafectand rezervarile deja confirmate.

Majorarea taxelor si impozitelor sau introducerea unor noi taxe si impozite va avea ca efect modificarea tarifelor, inclusiv pentru rezervarile deja confirmate.

Este acceptata plata in numerar, transfer bancar, carti de credit:  VISA (inclusiv Electron), MasterCard (inclusiv Maestro) sau orice alt card bancar emis sub sigla VISA sau MasterCard.

Efectuarea rezervarilor:

Rezervarea serviciilor, sub conditia confirmarii de catre Hotel, se poate face printr-o comanda transmisa prin orice modalitate la tel: 0723.682.568; e-mail : contact@casatimis.ro sau prin intermediul platformei de rezervari online din cadrul site-ului www.casatimis.ro.

Termenul de valabilitate al rezervarilor este de 2 zile, exceptand rezervarile in care data cazarii survine la mai putin de 2 zile de la data rezervarii, caz in care termenul de valabilitate al rezervarii va fi mentionat in confirmarea scrisa din partea Hotelului.

Garantarea si plata rezervarilor:

Rezervarile sunt considerate garantate la momentul confirmarii platii. Plata serviciilor turistice rezervate se poate face prin card de credit sau prin plata facturii proforma emisa de Hotel.

  • In cazul rezervarilor efectuate telefonic sau prin e-mail, garantarea rezervarii se face prin achitarea de catre Client a unui avans egal cu valoarea serviciilor pentru prima noapte de cazare, in termen de cel mult 2 zile de la data confirmarii rezervarii, in caz contrar rezervarea fiind anulata automat;
  • In cazul rezervarilor efectuate prin platforma de rezervari online de pe site-ul Hotelului, garantarea rezervarii se face prin cartea de credit, dupa verificarea datelor de card introduse in formularul de rezervare, cu retinerea sumei echivalenta cu prima noapte de cazare.

Restul de plata aferent sejurului se achita la momentul sosirii, prin orice modalitate de plata.

Clientul are obligatia de a verifica detaliile din factura inainte de a achita contravaloarea serviciilor. Efectuarea platii de catre Client are valoarea unei confirmari exprese a facturii aferente, orice solicitare ulterioara de modificare nefiind luata in considerare de catre Hotel.

Pentru plata cu vouchere, vezi „Termeni si conditii voucher

Garantii:

In momentul cazarii, Clientului i se va solicita drept garantie, prezentarea unui card de debit/credit. In cazul in care Clientul nu doreste sa garanteze cu un card de debit/credit, acesta va achita cu titlu de depozit de garantare suma de 200 lei/camera/sejur. Aceasta suma va fi returnata la sfarsitul sejurului, in cazul in care nu apar diverse situatii (daune, lipsuri din inventarul camerei, consum din mini-bar etc).

Anulari/neprezentari/penalizari:

Orice modificare si/sau anulare de rezervare a serviciilor se va trimite in scris pe adresa de e-mail: contact@casatimis.ro sau la numarul de telefon: 0723.682.568, modificarea serviciilor fiind supusa aprobarii Hotelului.

Serviciile rezervate pot fi anulate dupa cum urmeaza:

  • fara penalitati, daca anularea are loc cu cel putin 30 de zile inainte de data pentru care s-a facut rezervarea;
  • cu o penalitate in cuantum de 50 % din valoarea primei nopti de cazare, daca anularea are loc cu mai putin de 14 zile inainte de data pentru care s-a facut rezervarea;
  • cu o penalitate de 100 % din valoarea primei nopti de cazare, daca anularea are loc cu mai putin de 7 zile inainte de data pentru care s-a facut rezervarea.

Neprezentarea reprezinta situatia in care Clientul, in urma unei rezervari confirmata si neanulata intr-una din modalitatile mentionate anterior, nu se prezinta la Hotel la data pentru care s-a facut rezervarea. In cazul neprezentarii Clientului, suma achitata ca avans se va retine integral.

In cazul reducerilor de sejur anuntate de Clienti in timpul sejurului, Hotelul isi rezerva dreptul de a retine, cu titlu de daune interese, valoarea serviciilor neconsumate.

Sosire si plecare:

Cazarea se face incepand cu ora 14.00.

Eliberarea camerelor se face pana cel tarziu la ora 12.00.

La solicitarea Clientilor si cand Hotelul dispune de spatii de cazare, ora de eliberare a camerei poate fi depasita cu cel mult 6 ore, contra unui tarif in cuantum de 50 % din valoarea unei nopti de cazare fara mic dejun, conform tarifului afisat la receptie.

Cazarea se face pe baza actului de identitate, prin completarea fisei de anuntare a sosirii.

Cazarea copiilor de pana la 6 ani este gratuita, pentru copii intre 7-12 ani se va percepe 50% din valoarea unui pat, cu sau fara asigurarea unui pat suplimentar in camera, iar pentru copii peste 12 ani zi se va percepe tarif normal. 

Restaurant pensiune/Bar/Crama:

Programul de functionare al Restaurantului pensiune „Casa TIMIS”/cramei este 11.00 – 23.00.

Programul de functionare al Barului „Casa TIMIS” este 11.00 – 23.00.

Micul dejun se serveste zilnic in intervalul orar 8.00 – 10.30.

Serviciile de masa vor fi asigurate la preturile valabile la data sejurului.

Programul de entertainment se va desfasura conform mentiunilor existente pe site sau la receptia Hotelului.

In incinta spatiilor de servict masa accesul este permis doar cu o tinuta decenta.

Este strict interzis accesul in Hotel cu alimente si bauturi din exterior.

Fumatul:

Fumatul este strict interzis in incinta Hotelului, cu exceptia spatiilor special amenajate in acest scop.

Nevoi speciale:

Majoritatea spatiilor din Hotel sunt accesibile persoanelor cu dizabilitati. Daca aveti o nevoie speciala, de orice natura, va rugam sa ne anuntati in avans.

Spatiul de parcare:

Hotelul beneficiaza de parcare gratuita supravegheata cu o capacitate de 25 locuri  de parcare.

Siguranta:

Hotelul si spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video. – vezi „Notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal prin utilizarea mijloacelor de supraveghere video” afisata la receptie.

Hotelul nu isi asuma raspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in incinta Hotelului.

Hotelul nu isi asuma raspunderea cu privire la eventuale accidente ce pot surveni in  urma utilizarii, in mod neadecvat, a dotarilor Hotelului.

Animale de companie:

Este interzis accesul cu animale de companie in incinta Hotelului.

Hotelul are dreptul de a refuza cazarea Clientilor insotiti de animale de comanie, cu aplicarea unei penalitati in cuantum de 100 % din valoarea primei nopti de cazare.

Vizitatori:

Accesul vizitatorilor este permis intre orele 11.00 – 22.00, fara costuri suplimentare, iar in afara acestui interval doar in baza inregistrarii acestora la receptie si achitarii diferentei de tarif.

Protectia mediului:

Protectia mediului reprezinta o preocupare permanenta a noastra.

Lenjeria se schimba la 2 zile de cazare sau la cererea Clientului., iar prosoapele se schimba zilnic sau la cererea Clientului.

Pentru a semnala dorinta de schimbare a lenjeriei si prosoapelor, Clientii sunt rugati sa le lase pe jos, in camera de baie.

Confidentialitate si prelucrarea datelor cu caracter personal

IMPEX CRIS-TIM SRL respecta standardele etice si legale in privinta protectiei datelor cu caracter personal. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate conform „Politicii de prelucrare a datelor cu caracter personal.”

Politica de utilizare a cookie-urilor:

In vederea functionarii corespunzatoare, website-ul www.casatimis.ro necesita colectarea unor informatii de baza de la utilizatori. Un website va crea anumite fisiere numite Cookie-uri (care sunt, in realitate, fisiere text mici create pe dispozitivele utilizatorilor folosite pentru a naviga pe pagina respectiva). Aceste Cookie-uri sunt create pentru a permite Site-ului sa-si recunoasca utilizatorii si vizitele subsecvente sau sa autorizeze alte Site-uri sa recunoasca acesti utilizatori pentru un scop anume definit.  Datele cu caracter personal vor fi prelucrate prin intermediul cookies-urilor conform „Politicii de cookies.”

Conduita si responsabilitati:

Hotelul isi rezerva dreptul de a refuza cazarea sau servirea in restaurant a Clientilor aflati sub influenta bauturilor alcoolice sau substantelor interzise, nepoliticosi sau turbulenti care prin atitudinea lor aduc prejudicii de imagine Hotelului sau deranjeaza alti Clienti.

Clientii sunt raspunzatori fata de Hotel pentru daunele provocate celorlalti Clienti, personalului Hotelului, mobilierului, echipamentelor etc.

Reclamatii:

Reclamatiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se pot face pe loc, pe toata durata sejurului, reclamatiile ulterioare incheierii sejurului nefiind luate in considerare.

Reclamatiile privind furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor aduse de Client in Hotel trebuie aduse la cunostinta Hotelului in termen de cel mult 24 de ore de la data la care Clientul a luat cunostinta de furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor.

Clauze finale:

Politica Hotelului pot fi modificata oricand, fara notificare.

Ultima modificare: 20.02.2018